Saturday, May 31, 2014

Côte d'Or addiction


Alsof mijn chocoladeverslaving nog niet erg genoeg was heb ik onlangs een fijne ontdekking gedaan. Ik had tijdens mijn wekelijkse ronde in de supermarkt enorm veel trek gekregen in de Mignonettes van Côte d’Or toen ik de chocoladeafdeling passeerde. Uiteindelijk heb ik dan toch maar een doosje meegenomen en toen ik thuis de eerste Mignonette uit de verpakking haalde zag ik opeens dat er een quote in stond. Leuk idee van Côte d’Or, minder leuk idee voor mijn lijn… Gezien ik nogal van ‘life quotes’ houd, je komt ze dan ook altijd en overal tegen, kon ik me haast niet bedwingen om te ontdekken welke quote de volgende Mignonette voor mij in petto had. Naar mijn mening toch een enorm goed bedachte marketing truc van Côte d’Or. Inspelen op de laatste trends en benieuwd maken naar meer! Mij hebben ze alvast kunnen overtuigen gezien ik mijn pakje Mignonettes in minder dan een week tijd soldaat heb gemaakt…


1 comment:

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!