Saturday, August 16, 2014

Snapshots: binnen -en buiteninspiratie



Deze snapshots van mijn eerste week vakantie verraden meteen het fantastisch weertje hier in Griekenland. Prachtige stranden en verborgen plekjes langs de kust, mooie fauna en flora. Ik heb eergisteren een slang van dichtbij gezien en ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit eenmalig was.. haha.. De tomaten zijn hier zo ontzettend lekker en rijk van smaak, het klimaat speelt hier ongetwijfeld een rol in. Tomatenserres vind je hier bijna overal. De mooie bloem rechtsboven is een echte foto, geen tekening. Het ziet er eerder uit als een pasteltekening en mijn zus verdient alle credits want de foto is prachtig! Ik heb mooie, typische tapijtjes gespot in diverse kleuren. De pastelkleurige tapijtjes hebben mijn hart gestolen en je kunt ze hier zomaar in de doe-het-zelf zaak kopen, ongelofelijk! ‘Meet the Greeks’: verzamel alle Griekse goden uit karton. Ze zijn min of meer in een modern jasje gestoken. Hermes, de boodschapper der goden, heeft zelfs een Iphone vast. Een uniek verzamelproject!

2 comments:

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!