Friday, September 5, 2014

Personaliseren met washi tape


Gisteren kon je hier op Facebook al zien dat ik in een creatieve bui was. <<<Creative state of mind>>>

Ik ben voorlopig weer aan het breien geslagen! Alleen weet ik nog niet goed waar ik naartoe wil: een sjaal is de meest voor de hand liggende keuze voor een beginner zoals ik… en met de herfst op komst wou ik eens iets kleurrijk om met de neutrale basics te combineren. Dus.. waarschijnlijk wordt het weer eens een sjaal ;-)  

Mijn Plissé opbergmap van Hay heb ik een tijdje geleden gekocht en is super handig om allerlei documenten in te steken. Het is een soort van archief folder dus de documentjes kunnen mooi verdeeld worden. Jammer genoeg zat er een vlek op onderaan en ik bedacht me hoe ik in godsnaam de vlek eruit ging krijgen. De kaft is namelijk redelijk fragiel en ik had geprobeerd om er met een natte doek over te gaan maar dat moet je dus zeker niet doen want de vlek werd alleen maar erger.

Dé oplossing schoot me al redelijk snel te binnen: Washi Tape! De gekleurde plakband vind je ondertussen bijna overal. Ik heb de mijne gekocht bij Hema. En er zijn echt geen richtlijnen om creatief te zijn, dus laat je helemaal gaan en tapen maar! Lijnen, blokken, vierkantjes, stipjes,… Maak er gewoon je eigen ding van!

 


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn ‘voor en na’ vinden. Het is redelijk kleurrijk maar nu ben ik tenminste van die vlek vanaf en is mijn Hay map helemaal gepersonaliseerd!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!