Friday, October 24, 2014

Shop.Sip.Eat.Play. @ STAY Boutique Bar


Gisteren, donderdag 23 oktober, was ik uitgenodigd voor een avondje shoppen bij Stay Boutique Bar in Antwerpen onder het motto ‘shop.sip.eat.play.’ In mijn eerdere blogpost over Stay, had ik het onder andere over het mooie aanbod van kledij en lifestyle artikelen die deze shop te bieden heeft. Vooral de interieurartikelen en originele gadgets spreken mij aan in deze winkel, naast het feit dat je er natuurlijk ook terecht kan voor een lekkere hap.

De shopping night was ontzettend leuk. Rustig rondneuzen in ongedwongen sfeer, vergezeld van lekkere hapjes en een drankje, en er was zelfs een kapper aanwezig om waanzinnig mooie opsteekkapsels te verzorgen. Uiteraard heb ik nog maar eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nodige shopping te doen. 


De prachtige, koperen lantaarn van het merk Bloomingville stond al een tijdje op mijn ‘to buy-list’. Koper is op dit moment een ware hype. Ik suggereer hiermee niet dat je alle trends moet volgen, integendeel vind ik persoonlijkheid heel belangrijk maar tegenwoordig is het koper niet weg te slaan uit het interieurbeeld. De kleur past dan ook perfect in mijn interieur en diegene die me al even volgen weten ook dat kaarsenhouders en theelichtjes mij niet vreemd zijn. Wat me nog zo aantrekt in deze lantaarn is het fijn lijnenspel, de geometrie en de strakke toets. Na mijn aankoop kreeg ik een bonnetje om mijn kans te wagen aan het ‘wheel of fortune’. Yes yes yes, it’s my turn to spin the wheel… en ik had geluk want ik won een cadeautje. Meer nog, een cadeautje dat helemaal bij de lantaarn past: een koperen theelichtjeshouder van, je raadt het nooit, Bloomingville.



Kortom was dit een geslaagde avond en dus zeker voor herhaling vatbaar. En geef toe: het is toch geweldig om te zien hoe jonge ondernemers een prachtige zaak runnen en de klanten happy houden door op regelmatige basis leuke evenementen te organiseren.

1 comment:

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!