Tuesday, November 11, 2014

Hendrick's kerststronk: dreaming of a delicious Christmas


De heerlijke gin van Hendrick’s is ondertussen wel gekend. Deze zachte gin bevat karaktervolle en evenwichtige smaken en wordt geserveerd met een fijn sneetje komkommer en een bijpassende tonic. Nu is Hendrick’s gin een samenwerking begonnen met de bekende stylist en modeontwerper Harald Ligtvoet. Hij heeft een geweldig mooie gin-infused  bûche de Noël gecreëerd in zijn laboratorium “Sweety Darling”.
Ik had de eer om onlangs deze mooie kerststronk te aanschouwen in de Oona showroom te Antwerpen tijdens de persdagen én ik kan je vertellen dat deze er fantastisch uitziet! De details op de bûche zijn onvoorstelbaar precies. Jammer dat ik er niet van heb kunnen proeven maar ik heb me laten vertellen dat de kerststronk bestaat uit een luchtige chocoladebiscuit.. Mmm chocolade… die besprenkeld is met Hendrick’s Gin. De versieringen bestaan uit marsepein en deze dromerige afbeeldingen maken het geheel af. Geef zelf toe: zo is er maar één! Niet enkel chocolade, gin en marsepein maar ook frambozenconfituur, slagroom en fijngehakte koriander vervolledigen de bûche. Er is me trouwens verteld dat de smaak van de gin zo subtiel is dat deze kerststronk uiteraard ook geschikt is voor kinderen.
Als je interesse hebt in dit speciaal en uniek dessert, tel je daar uiteraard ook de nodige centjes voor neer. Deze kerststronk voor 8 tot 10 personen kost 150 euro en is verkrijgbaar bij Café Costume. Bestel hem zeker vóór 18 december. Gezien dit een unicum is, is de voorraad beperkt. Afhalen kan je dan bij Café Costume op 24 december of op 31 december vanaf 11 uur.

Contact:

Café Costume is te vinden in Antwerpen, Brussel, Gent of Kortrijk.

http://www.hendricksgin.com

http://www.haraldligtvoet.com

http://www.cafecostume.be

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!