Sunday, December 14, 2014

Kaarsenhouder: Money VS Budget

Ik heb al een tijdje een koperen kaarsenhouder in mijn interieur staan waar ik gek op ben. In mijn blogpost ‘switch off the lights, burn a candle’ kan je hem terugzien. Deze is van het prachtige Deense interieurmerk H. Skjalm P.

Zoals je nu kunt raden ben ik enkele dagen terug de budgettaire versie van deze candle holder tegengekomen bij de Deense retailketen Flying Tiger. Deze winkel kan je terugvinden in zowel het Wijnegem Shopping Center als in het Waasland Shopping Center en biedt ongelofelijke lage prijzen aan voor leuke en originele spulletjes.


Bovenstaande kaarsenhouder, die veel weg heeft van die van H. Skjalm P., kan je er kopen voor slechts € 2 (klein) en € 3 (groot). Een koopje dus! Enkel verkrijgbaar in metaalkleur en goudkleur, jammer genoeg niet in de trendy koperkleur. Bij zowel Flying Tiger als bij H. Skjalm P. zijn ze verkrijgbaar in 2 verschillende hoogtes. Ik heb er dus een nieuw lid bij in de familie van de kaarsenhouders en theelichtjes én kan nu met een gerust hart de wintermaanden door… Plus, misschien is dit nog wel een interessante winkel voor de laatste kleine, aanvullende kerstkoopjes.

2 comments:

  1. Amai die zijn schoon - en dat voor 2 euro ! En een tip voor het trendy koperkleurtje : misschien eens proberen te spuiten met metaallak in koperkleur ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad echt geen geld! En super tip om ze met lak te spuiten. Voorlopig hou ik ze goudkleurig met de feestdagen, ze passen namelijk bij mijn kerstboom ;-)

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!