Saturday, February 28, 2015

Samenvatting blogmaand februari 2015


De februarimaand is doorgaans niet mijn vriend. Het is een maand waarin je stilaan begint te verlangen naar de lente en de zomer en de dagen zijn nog redelijk kort en donker. Nu heb ik de voorbije weken wel gemerkt dat de dagen al langer beginnen worden en dat geeft me meer energie! JOY! Afgelopen maand publiceerde ik voor het eerst mijn twee video’s op YouTube. Via mijn YouTube kanaal kan je hier nog eens een kijkje gaan nemen. Yummie enchiladas én een zonnige dag op het MAS in Antwerpen. Overigens was februari ook de Valentijnsmaand en proefde ik de Boule de New York! Liquid Lounge en Arte Life zijn de twee hotspots van de maand en met de #MyIKEAbedroom wedstrijd op Pinterest deed ik mee aan een superleuke wedstrijd van Ikea. Via de Healthy Lifestyle blogpost gaf ik een inkijk in mijn dagelijkse routines en de gezonde levensstijl. Morgen start een nieuwe maand en die ziet er zeker niet slecht uit, integendeel! Stay tuned!

2 comments:

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!