Tuesday, March 31, 2015

Samenvatting blogmaand maart 2015


De lentemaand komt vandaag op zijn einde met hopelijk wat warmer weer in het vooruitzicht. Interieurgewijs had ik het in maart enerzijds over de Mix & Match stoelentrend en anderzijds over mijn ton sur ton project. Over tegenpolen gesproken...
H&M Home in Gent was één van de opmerkelijkste gebeurtenissen op het vlak van interieur, de opening van de interieurcorner bij H&M vervolledigt het plaatje helemaal. Mijn inspiratie ging er de volle loop en ik vond er bijgevolg nog een kussen dat me helemaal deed denken aan de HAY Dot cushions. Meer daarover vind je terug in mijn Money VS Budget post. De hotspots van deze maand mogen zeker niet onderdoen. De Sea Grill, mijn eerste tweesterren Michelin ervaring, was top. All day, every day is dit niet en daarom sprak ik ook over Poule et Poulette, een leuk low key restaurantje op de Sint Jansvliet in Antwerpen. Het Superfoodshuis vroeg me in februari al of ik één van hun toffe producten wou uitproberen, de Bag-to-Nature. Na weken vol afwachting naar het resultaat van mijn zelfgekweekte kruiden, heb ik dan eindelijk mijn ervaringen kunnen delen. De review van Bag-to-Nature vind je hier. Neem zeker een kijkje want je vindt er nog iets leuks terug!
Tasting Lifestyle mocht deze maand 1 kaarsje uitblazen op een heerlijke Bosbessentaart met witte chocolade, een receptje dat ik haalde bij Baked Louie's. 
Verrukkelijk lekker en voor herhaling bakbaar! ;-)

3 comments:

  1. Wat heb je een leuke maand achter de rug! Die bosbessentaart ziet er zo yummy uit!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Karen, bedankt! En die taart is echt een aanrader ;-) x

      Delete
  2. wat leuk om hier te lezen over je blogmaand!
    en heel fijn dat je dit allemaal met ons deelt!
    liefs

    ReplyDelete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!