Wednesday, April 29, 2015

Samenvatting blogmaand april 2015


Aan mijn blogposts van deze maand te zien lijkt het wel alsof dit de maand was van de winkelbezoekjes. H&M Home, Flying Tiger, Play! en Bliss. Eén voor één must visits in Antwerpen! Terwijl bij H&M Home en Flying Tiger de focus eerder ligt op het ganse gezin, zijn Play! By Rewind en Bliss het walhalla voor originele kinderspullen. Qua events werd ik uitgenodigd op het IKEA street art event in Brussel, wat mijn visie op street art toch een andere dimensie heeft gegeven. Je kan mijn blogpost hier nog eens nalezen. Tijdens deze Paasmaand heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Grieks getinte Paasbrunch klaar te maken met mijn zelfgemaakte Griekse pitabroodjes. Het recept vind je hier nog eens terug. Om de Paastraditie levend te houden was mijn chocoladevoorraad weer goed aangevuld. Je hoort mij zeker niet klagen.. maar om toch een beetje fit en gezond te blijven maakte ik een heerlijke groene quinoa salade met gerookte zalm. Een goede balans tussen gezond en snoepen is deze tijd van het jaar hoogst noodzakelijk! ;-) 

Zo dadelijk vertrek ik richting de persdagen in Antwerpen en morgen ga ik voor een lang weekend naar Kopenhagen! Om op de hoogte te blijven van mijn avonturen, houd je best mijn Instagram of Facebook in de gaten! 

Hebben jullie een leuk en lang weekend in het vooruitzicht? Ik ben benieuwd, talk to you later! X

6 comments:

  1. Ik ga binnenkort nog eens richting Antwerpen! :-)
    Veel plezier in Kopenhagen!!
    Liefs Karen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Karen bedankt, ik ben ondertussen terug en het was geweldig. Mijn hotspots in Kopenhagen volgen nog zeker :-)

      Delete
  2. Oh, H&M home vandaag ook voor de eerste keer binnen geweest en was inderdaad wel eens leuk. Alleen vond ik dat ze meer textiel hadden dan wat anders :D. Net even je quinoa slaatje gecheckt, mama mia. Lekker! X
    Liefs, Carmen
    The Healthy Ever After

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh wat leuk Carmen. Ja die salade is een voltreffertje :-p x

      Delete
  3. En het was leuk je te zien met de persdagen :D zo'n quinoa salade met gerookte zalm klinkt wel erg goed, trouwens :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idem dito Natasja! Bedankt, de salade is zeker eens proberen waard! ;-)

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!