Wednesday, May 27, 2015

Nieuw IKEA gadget: tested and approved


IKEA bezorgt mij instant happiness. Sinds ik het nieuwe draadloos oplaadsysteem voor smartphones heb ontdekt tijdens de persdagen bij OONA in Antwerpen, en het ondertussen ook al heb kunnen testen, ben ik helemaal verkocht. Niet alleen het design maakt mij gelukkig (het past dan ook helemaal in mijn interieur) maar vooral de werking is top. Het setje bestaat enerzijds uit de NORDMÄRKE plaat voor draadloos opladen, die je in het stopcontact steekt.  Dit is een modern rond plaatje in wit of lichthout, met een diameter van 13cm. Hierop leg je je GSM en het opladen kan draadloos beginnen. Indien je GSM draadloos opladen niet ondersteunt, koop je gewoon het VITAHULT hoesje erbij dat compatibel is met jouw smartphone. Ik heb er een die compatibel is met mijn Iphone 4S. David Wahl, de ontwerper van deze NORDMÄRKE oplaadplaat, hield er rekening mee om nog een extra USB-poort toe te voegen aan de oplader zodat je twee toestellen tegelijkertijd kan opladen.


Indien je meer dan 1 smartphone wilt opladen en dit systeem wenst te gebruiken voor heel de familie, dan raad ik de NORDMÄRKE driedubbele plaat aan, waar je tegelijkertijd 4 smartphones mee kan voeden omdat er eveneens een extra USB poort aanwezig is. Opladen was nog nooit zo makkelijk dankzij IKEA, dat is zeker!

Ik hou vooral van de moderne look van deze NORDMÄRKE oplader op mijn bureau. Nu heb ik geen kabels meer die overal rondslingeren. Het gemak om mijn GSM er gewoon maar op te leggen is onbetaalbaar.. maar wees gerust IKEA zorgde ervoor dat het natuurlijk super betaalbaar blijft. De NORDMÄRKE enkele plaat kost € 34,99 per stuk. Voor het VITAHULT hoesje betaal je max. € 19,99 (afhankelijk van je type toestel).

Voor meer info, bezoek zeker de IKEA website of ga naar je dichtstbijzijnde IKEA verkooppunt.

6 comments:

  1. Sjiek !! Ik was al aan 't wachten tot ik eens iemand zou horen/lezen die dat draadloos oplaadsysteem heeft getest !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk! Hopelijk heb je er iets aan :-) ik ben er alvast heel tevreden mee x

      Delete
  2. leuk gadget! had er nog niet van gehoord!
    liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is zeker een leuke gadget waarmee Ikea heel wat hartjes gaat veroveren. :-D

      Delete
  3. Het ziet er strak én mooi uit. Volgende keer ik in Ikea ben, het zelf eens bekijken. En heel wrs ook kopen, haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is inderdaad heel strak en modern à la Ikea. Ik heb het nu een goede week in mijn bezit en gebruik het dagelijks, Carolien! :-)

      Delete

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!