Friday, July 31, 2015

Samenvatting blogmaand juli 2015


Morgen start een nieuwe maand. Augustus staat voor mij in het teken van vakantie. Hoewel ik nog niet echt in vakantiemodus zit, kijk ik wel uit naar mijn portie zon, zee, strand. Maar eerst kijk ik nog even terug naar de maand juli, die zonder twijfel enkele leuke verrassingen in petto had. 

Zo ben ik deze maand gaan eten in het Antwerpse restaurant l’Epicerie du Cirque in de Volkstraat. Hier genoot ik van een supergezellig culinair onderonsje met Mieke van de modeblog A Fashion Girl. Hier kan je nog eens nalezen wat er op de menu stond en hoe het eruit zag. 

Eerder genoot ik ook van een verrassende wodka tasting in Brussel in samenwerking met Zubrowka, dé bizongras wodka bij uitstek! 

Eind juni was ik getuige van de prijsuitreiking bij de MAD SURPRIZE! Young Belgian Design Awards en begin juli gaf ik hier een kleine uiteenzetting van mijn favoriete designers en de winnaars. 

Food-gerelateerd experimenteerde ik in juli met groenten en fruit. De vakantie komt eraan, dus lichte maaltijden zijn welkom om in shape te blijven. Hier vind je mijn recept nog eens terug van een heerlijk watermeloen-kokosdrankje, mede mogelijk gemaakt dankzij de lekkere kokosdrink van Alpro. Op de sappige, Griekse tomaten is het voor mij nog even wachten tot midden augustus. Ondertussen probeerde ik een tomatenchutney uit met onze Belgische tomaten. Een lekker alternatief als dipsaus of topping op je favoriet beleg. Hier kan je het receptje nog eens nalezen.

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!