Monday, August 31, 2015

Samenvatting blogmaand augustus 2015


Mijn jaarlijkse zomervakantie zit er weeral op en dat geldt wel voor de meesten onder jullie vermoed ik.. Eind augustus is aangebroken en de herfst komt er stilletjes aan.. Maar niet te snel hoop ik. Om toch nog in zomerstemming te blijven blik ik nog even terug naar afgelopen maand. In mijn zomerpost 50 tinten blauw nam ik jullie mee op vakantie naar Griekenland. Azuurblauwe zee, turkooisblauwe deuren en raamkaders, lichtblauwe lucht en nog meer tinten blauw kwamen aan bod tijdens mijn verlof. Kijk hier nog even terug en geniet mee van enkele sfeerbeelden en panorama’s. Ook op Facebook en Instagram deelde ik nog andere foto’s die me meteen weer zin geven om terug te gaan. Aarzel zeker niet mij daar ook te volgen voor nog meer updates en nieuwtjes.

Groente en fruit smaken toch steeds weer beter en sappiger in het zuiden dan bij ons. Reuze aubergines en tomaten, die ik in BelgiĆ« niet eens tegenkom bij de groenteboer, worden gebruikt in tal van heerlijke gerechten. Maar puur en simpel smaakt een aubergine of courgette nog beter: gewoon wat olijfolie, zeezout, verse peper van de molen, oregano en grillen maar… De overschotjes van groente en fruit? Die kan je dan gewoon gebruiken in de slow juicer. Hier kijk je nog eens terug naar mijn blogpost over slow juicing. Lekkere, verse sapjes die nog genoeg vitaminen en vezels bevatten.

Qua interieur ging mijn aandacht deze maand naar de supermooie vlinderstoelen of Butterfly chairs, passend in elke stijl van interieur en superhandig omwille van het snelle opbergkarakter. Ook klassieke gezelschapsspelletjes in het interieur zijn hip. Kies daarom steeds voor neutrale kleuren en duurzame materialen en geef je interieur net dat ietsje meer cachet.

Ik hoop dat jullie even benieuwd zijn naar komende maand als ik. Ik kan alvast 1 tip van de sluier oplichten: er komt een geweldig lekkere GIVE AWAY aan in september via social media. Waag dus zeker je kans en wie weet kan jij binnenkort mee smullen van een pretpakket. Keep you posted!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!