Thursday, December 31, 2015

Samenvatting blogmaand december 2015 + Happy New Year!


Het nieuwe jaar is in aantocht, the BIG 2016. Iedereen maakt hiervan gebruik om nieuwe voornemens te maken. Slechte gewoonten ruimen plaats voor goede voornemens, we stellen nieuwe doelen in 2016 of we werken simpelweg af waar we in 2015 mee gestart zijn. Met alle negatieve berichtgevingen van de afgelopen maanden is het maar logisch dat we het nieuwe jaar fris willen invliegen en ons enkel nog op de positieve dingen willen focussen.
Bovenstaande foto is een samenvatting van de top 9 populairste foto's van 2015 op mijn Tasting Lifestyle Instagram pagina.

Vooraleer ik het nieuwe jaar induik, wil ik toch nog even terugblikken naar deze laatste maand van 2015. December, een maand die in het teken staat van lekker eten en gezelligheid. Qua hotspots heb ik 2 nieuwe toppers leren kennen: Bia Mara, een hip fish & chips restaurant te Antwerpen en Plateau Royal die met een prachtig nieuw concept, Seafood Sundays, het Antwerpse Noorderterras veroveren. Zelf heb ik in de keuken geƫxperimenteerd met de nieuwe producten van Elvea Selezione del Maestro. Meer bepaald met de gele Datterini tomaten waarmee ik een geel tomatensoepje met scampi klaarmaakte. Een feestelijk voorgerechtje dat ik zeker kan aanraden voor oudjaar bijvoorbeeld. Qua cadeautips had ik enerzijds de prachtige thermomix in gedachten: multifunctioneel en tijdloos. Ik heb zelf een workshop thermomix mogen ervaren in Gent, waar voor een kleine maand de pop up geopend was voor publiek, en ik was verrast door de ontelbare mogelijkheden die thermomix kan bieden. Anderzijds heb ik een GiveAway gedaan in samenwerking met GoCustomized en mocht ik een waardebon weggeven voor een gepersonaliseerd hoesje voor de smartphone. Een persoonlijk en uniek cadeautje voor onder de kerstboom dus. Wil je nog meer op de hoogte blijven van mijn laatste blogposts en giveaways, aarzel dan niet mij te volgen op Facebook of Instagram voor de laatste updates.

2015 was voor mij persoonlijk een jaar van positieve veranderingen en ik heb enkele belangrijke lessen geleerd. Hopelijk wordt 2016 nog betekenisvoller en ik blijf mijn ervaringen graag met jullie delen. Hebben jullie goede voornemens of leuke vooruitzichten? Misschien al een leuk reisje in het vooruitzicht? Ik weet zelf nog niet goed wat mijn vakantiebestemming(en) zullen zijn volgend jaar, tips zijn altijd welkom!!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!