Monday, May 16, 2016

Press Days FW16



De Antwerpse persdagen zijn inmiddels al 3 weken voorbij en ondanks het feit dat ik met de zwoele temperaturen van het Hemelvaart weekend nog helemaal niet klaar ben voor de herfst of winter 2016, zet ik toch graag mijn favorieten op een rijtje voor volgend winterseizoen. Op de persdagen maakte ik bij verschillende PR-bureaus kennis met de mooiste wintercollecties, de nieuwste lekkernijen & hipste drankmerken en met de tofste interieur must-haves! Ik heb zoveel mooie merken zien passeren en om deze blogpost niet te overladen vind je hieronder mijn ingeperkt fotolijstje van persoonlijke favorieten en #bucketlist items terug!

LEKKER fietsen 
East Imperial Tonic
Salt & Pepper
Bamix mixers
De Witte Lietaer
Noble
Tilda
Duravit
Rooster & Wolf fine brandy
NADA
Strange Donkey
Point Virgule
Belfond
Carpe Diem
Eijffinger
Kort maar krachtig in beelden dus! Ken jij deze merken of zeggen sommige onder hen je niks? Ik was uiteraard aangenaam verrast om te mogen kennismaken met enkelen onder hen. 

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!