Tuesday, May 31, 2016

Samenvatting blogmaand mei 2016



Met het verschrikkelijke weer van de afgelopen dagen moet ik toegeven dat ik blij ben dat deze maand bijna tot zijn einde komt. Hopelijk brengt juni ons toch nog een maand gevuld met zonnige dagen en zwoele zomeravonden.. Hieronder vind je een persoonlijk overzichtje van mijn maand mei terug.

Deze maand blikte ik terug op de persdagen van april: de nieuwe herfst/wintercollecties die ik spotte lijken nu eigenlijk wel al van pas te komen met het wisselvallige weer.

Foodwise maakte ik, met het nieuwe album van Beyoncé (Lemonade) in mijn achterhoofd, een heerlijk frisse limonade met gember en limoen én was deze bovendien caloriearm omdat ik gebruik maakte van de nieuwe Canderel sucralose. Benieuwd naar dit recept? Blik dan zeker nog eens terug! 

Met het nieuwe kibbelingbeslag van Jean sur Mer maakte ik ter gelegenheid van "Cinco de Mayo" heerlijke fish taco’s naar een eigen recept klaar. 

Qua evenementen stond Florette in de kijker. De nieuwe kale salade uit een zakje is zo divers dat je er zowel zoete als zoute bereidingen mee kunt maken. Tegenwoordig is boerenkool dan ook niet meer weg te denken uit de (healthy) keuken. Ik maakte een lekkere smoothie met deze kale, het recept vind je hier nog eens terug. Een ander evenement waar ik deze maand te gast was, is de BBQ van Le Creuset. Hierover schrijf ik binnenkort nog een korte blogpost met tal van kleurrijke foto’s van hun populaire collectie.

Hebben jullie een mooie maand mei gehad?

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!