Wednesday, August 31, 2016

Samenvatting blogmaand augustus 2016


Morgen starten we weer een nieuwe maand, dus tijd voor mijn maandelijkse recap! Het lijkt wel alsof de zomer nog maar net begonnen is, en daar is september al… De maand augustus was mijn vakantiemaand: 2 weekjes verlof waarvan eentje in het buitenland en eentje om thuis te klussen. Die laatste week deuren afschuren en schilderen werd afgewisseld met een terrasje hier en daar, want die hittegolf wou ik niet zomaar voorbij laten gaan! Tijdens het werken thuis had ik het welgekomen gezelschap van mijn nieuwe BRITA Fill & Go drinkfles, die ideaal is om stofvrij en milieuvriendelijk de dag door te komen tijdens een hittegolfje. 

Dit accessoire heeft me trouwens ook vergezeld op vakantie en is ideaal om mee te nemen als handbagage: je neemt de opvulfles leeg mee door de douane en na de security check vul je deze op met kraantjeswater. Dit lekker gezuiverd en goedkoop water kan je dan gedurende de ganse vlucht verfrissen. Ook ideaal met kinderen uiteraard!

Tijdens de maand augustus maakte ik weer lustig gebruik van de Forge Adour plancha. Er verschenen twee gerechten op mijn blog. De zuiders gevulde varkenslapjes en de havermoutpannenkoeken op de plancha. Aarzel zeker niet om deze gerechtjes ook thuis eens uit te proberen, en laat me gerust weten wat je ervan vond!

Ook Dr. Oetker was van de partij, want sinds ik kennismaakte met hun bakproducten wou ik steevast hun cheesecake eens uitproberen. Vooral dan om te testen of hij zo lekker was als men beweert! Ik maakte een blauwe versie met bosbessen en versierde hem met discokersen. Normaal gezien ben ik niet echt fan van kant-en-klare producten maar vooral hun eetdecoratie valt me op en zorgt voor een kleurrijk bakfestijn! En ik moet zeggen dat de cheesecake te smaken viel en zeer gebruiksvriendelijk is.  Ideaal voor mensen die het niet gewend zijn om veel te bakken. Er zit namelijk een opgevouwen bakvorm in de verpakking, geen eigen springvorm vereist dus!

Dat was het voor augustus. Hou mijn blog in de gaten komende maand, want er staat een leuk evenement op het programma. Voor een primeur kan je ook steeds terecht op mijn Facebook of Instagram pagina’s. Daar krijg je meestal al een preview te zien van wat er op mijn blog te verwachten zal zijn.

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!