Friday, September 30, 2016

Samenvatting blogmaand september 2016

Bron

Wat is er afgelopen maand zoal gebeurd? Heel wat! Tussen de soep en de patatten ben ik ook volop bezig met een verhuis, wat enorm veel tijd en energie opslorpt. Het lijkt wel alsof er geen eind aan komt… Voor al diegenen die hetzelfde doormaken, I feel you! Dit merk je trouwens ook wel wat aan mijn blog, die de maand september een klein dipje meemaakte… vooral naar het einde van de maand toe dan. Maar ik blik graag nog even terug naar september.

Mijn eerste evenement dat plaatsvond was eigenlijk nog eind augustus: het Brita evenement bij de hippe cocktailbar SIPS in Antwerpen. De nieuwe Fill & Enjoy FUN waterfilterkan werd er voorgesteld onder begeleiding van niemand minder dan Manuel Wouters, cocktail legend himself!

Een ander evenement organiseerde ik volledig zelf, in samenwerking met Forge Adour. Als ambassadrice van hun Indoor plancha had ik de eer om enkele mede foodbloggers uit te nodigen voor een culinair avondje bij me thuis. Een demonstratie van de indoor plancha stond op het programma en deze showcooking werd afgewisseld met een driegangendiner en een gezellige bijeenkomst. Mijn tafel werd verfraaid met het kwaliteitsvol en betaalbaar tafellinnen van Mistral Home en het servies was het MARBLE servies van Salt & Pepper. Aan mijn gedekte tafel heb ik een aparte blogpost gewijd met tal van foto's!

Last but not least woonde ik een evenement van Zwitserse kazen bij. Een culinaire topavond onder leiding van niemand minder dan Frédéric Van Tricht. Deze avond vond plaats bij Point Albert te Brussel en gaf me meer dan genoeg inspiratie om zelf aan de slag te gaan met deze Zwitserse kazen. Ik maakte namelijk een heerlijke ovenschotel met grote pastaschelpen en kaas, geweldig comfort food! Hier vind je mijn recept nog eens terug!

In september was ik ook gastblogger op Sofie’s blog Wonderful Wanderings. In haar blogpost ben ik een van de foodbloggers die zijn of haar lievelingsadresje deelt om culinair verwend te worden in België. Ben je benieuwd? Surf dan zeker eens naar haar website en ontdek mijn suggestie in Antwerpen.

Ook op 15gram deed ik mijn maandelijkse bijdrage weer alle Griekse eer aan met een citroenmarmelade. Ik blik hierin terug naar mijn vakantie en vertel je hoe ik op het idee kwam en wat mijn receptje is.

Dit was het voor september. Oktober belooft alvast een spannende maand te worden. Er staan maar liefst 2 stedentrips op het programma. Heb je geen geduld om te wachten tot mijn blogpost, aarzel dan niet om mij te volgen op Facebook of Instagram voor leuke foto’s en previews… 

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!