Monday, December 5, 2016

Holiday Gift Guide: 5 x mooie (interieur)cadeautjes voor de feestdagen

Bron

Ben je al volop aan het nadenken over kerstcadeautjes? Onze kerstboom stond nog niet of ik begon al een lijstje op te stellen met cadeau-ideeën voor iedereen die me lief is. Het jaar is bijna om en ik weet dat de meeste mensen dan ook pas last minute in actie schieten om nog die felbegeerde kerst- of nieuwjaarsaankopen te gaan doen. Om het proces een beetje minder stressvol te maken, heb ik hieronder mijn 5 favoriete interieur gerelateerde cadeau-ideetjes opgesomd. Zowel nieuwigheden als klassiekers komen aan bod, rekening houdend met elk budget.


1.Voeg een beetje glitter & glamour toe aan de feesttafel met de limited edition waterfilterkan van Brita: de Marella Starlight Edition. Ze is verkrijgbaar in 3 sprankelende kleuren: Zwart glitter, zilver of goud.

Bron
Prijskaartje: € 27,50 voor de Marella Glitter Pack incl. 2 filterpatronen (verkrijgbaar via bol.com of de meeste Elektrozaken)

2.Ik kan maar niet genoeg krijgen van de klassevolle Kivi lichtjes van Iittala

Bron

Bij mij thuis staan ze steevast het ganse jaar op de schouw. Ik ben verliefd op de warme en gezellige lichtgloed die ze geven en de kwaliteit is op en top! Voor het mooiste effect combineer je best minimum 6 à 8 verschillende tinten theelichten. Het lijkt een investering, maar daar heb je levenslang geniet van. Ik heb nog steeds niet alle kleurtjes staan, dus wie niet goed weet wat te kopen voor het eindejaar: hiervan word ik happy! J

Prijskaartje: Prijs vanaf € 17,90 per stuk (verkrijgbaar bij Iittala zelf)

3.Laat de feesten smaken met de prachtige eindejaarscollectie van Le Creuset. Gouden knopjes en stervormige ovenschaaltjes passeren de revue. Peper- en zoutmolens met een gouden knop of een trendy stoofpot met gouden knop. 

Bron 

Bron

Bron

Ik vind de collectie persoonlijk heel leuk: roodoranje gecombineerd met goud zorgt voor een warme, chique vibe.

Prijskaartje: Ronde stoofpan met gouden knop vanaf € 159,00 / Zout- of pepermolen vanaf € 35,00 / Stervormige schaaltjes € 39,00 (set van 2 stuks) (verkrijgbaar bij Le Creuset zelf te Antwerpen, tevens onlangs gespot bij Cook & Serve)

4.Wil je all the way gaan met een geschenk, is je budget groter dan gemiddeld of wil je investeren in je interieur? The project collectie van XL Boom is prachtig! Het Project Q meubelstuk kan gebruikt worden als boekenrek en tevens ook als wijnrek voor je favoriete wijnen en champagne. Perfect voor het eindejaar! 

Bron
Het meubel in poedergelakt staal kan tevens gebruikt worden om twee ruimtes op te verdelen, je hebt ze namelijk ook in een hogere versie: Project H.

Prijskaartje: Project Q € 540,00

5.Voor diegene die een ongelimiteerd budget hebben en mij echt graag willen sponsoren… hihi... Ik vond onlangs deze SMEG500 koelkast voor dranken op het internet en was meteen verliefd op het design, de aaibaarheidsfactor, de kleuren, het idee… kortom alles behalve de prijs… 

Bron

Bron

Eigenlijk hoort dit item niet echt thuis in mijn lijstje van cadeautjes omdat deze zo prijzig is, maar toch wilde ik deze echt wel delen. Nadat we dit najaar met een Fiat 500 door Italië zijn gereden, ben ik er helemaal weg van. Deze drankenkoeler in de vorm van een Fiat 500 is gewoonweg supercool! Maar misschien toch meer iets voor een trendy Italiaanse horecazaak?

Prijskaartje: +-  € 7499,00

Hebben jullie een favoriet? Let me know!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!