Monday, January 5, 2015

TOP 5 blogposts van 2014



Mijn eerste post van 2015 wil ik graag starten met de TOP 5 van Tasting Lifestyle's meest gelezen blogposts van 2014.
Het is steeds leuk en interessant om te ontdekken wat jullie graag lezen en dit wil ik nu héél graag delen:

Plaats 5

Op de vijfde plaats staat mijn post over de aan te raden workshops van Reinout Gelaude onder de catchy naam Cocktails at your place. Ben je nog op zoek naar een interessante teambuilding activiteit onder collega’s of onder vrienden, dan is dit misschien wel een tip!

Plaats 4

Op nummer 4 staat de blogpost #Hayviertfeest. Hay Antwerpen mocht 1 kaarsje uitblazen. De Scandinavische meubeltopper bestond in oktober 1 jaar en dit was een bezoekje waard. Bekijk hier mijn vondsten en favorieten.

Plaats 3

Een ander evenement waarop ik de eer had uitgenodigd te worden was Burgers and Booze in Antwerpen. Een knaller van een hamburgertentje met de sappigste variaties en de famous black burger. Ik ben er na de opening nog een keer geweest en dit blijft een leuk adresje.

Plaats 2

De tweede plaats was weggelegd voor Oosterlinck Cooking & Living in Heist-op-den-Berg. Deze vernieuwde winkel was dé place to be in 2014. Mooie Scandinavische interieurartikelen afgewisseld met praktische keukenaccessoires.

Plaats 1

Drumgeroffel …. Een post waarvan ik nooit had gedacht dat die op de eerste plaats ging eindigen is: 5x een ladder in huis. Vijf voorbeelden van originele manieren om een ladder als praktisch interieuraccessoire te gebruiken vind je hier.

Net niet geëindigd op de vijfde plaats, en op slechts 9 page views verwijderd van de Cocktailworkshop, was mijn Oh My Deer Give Away. Maar deze is zeker een vermelding waard want ik heb een van mijn volgertjes blij mogen maken met mijn allereerste give away!

No comments:

Post a Comment

Bedankt voor uw bericht! Thanks for your comment!